tiistai 19. tammikuuta 2010

Mulla on ollut ihan käsittämätön onni blogiarpajaisissa. Jo kolmannen kerran voitin! Tämä ihana paketti tuli Paulalta Spending My Time -blogista. Kiitos, on mieluinen!


Lisää arvontoja, Parolan Asemalla arvotaan K-kirjain! Käykäähän muutkin siellä.

Olis mulla valmistakin, (tai joo, napit puuttuu), kun vaan sais kuvattua. Ja uusia aloitettuja vaikka huru mykke. Tein muka uudenvuodenpäätöksen, tai kaksikin (yleensä en tee sellaisia). Toinen oli, että uutta työtä ei aloiteta ennen kuin edelliset on valmiina. Sen rikoin heti eka viikolla, kun tuli hieno malli eteen. Toisen päätöksen olen pitänyt, mutta se ei liitykään neulomiseen.

Kiitos kaikille huivikehuista! Samille tiedoksi, että mä voin neuloa sullekin tuollaisen.

3 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Hih, olipas hauska nähdä tuttua tavaraa kuvassa ;) Täällä siis hieman odotellut että koska näkyy pakettia jotta voi itsekin aiheesta bloggailla. Kiva että tykkäsit!

helena kirjoitti...

Toi on paha lupaus, kuten huomasit ;) ootko muuten lotonnut viime aikoina...

kaisa kirjoitti...

Paula, se on tosi mieluinen. Langasta jo suunnittelin huivia, ja tuollaiset marjasuklaat on mun lempparia.

helena, mun sisko laittoi eilen viestiä, että oot taas voittanut ja ootko lotonnut. En ole, mutta osallistuin keittiöremonttiarvontaan, jonka uskon voittavani. Arvonta on tosin melkein vuoden päästä vasta.