keskiviikko 23. kesäkuuta 2010


Oho. Tässä taitaa mennä koko kesä. Merinoa, ihanaa.

9 kommenttia:

outi kirjoitti...

Väri vaan paranee. Toi on just täydellinen!

kaisa kirjoitti...

Kuvassa ei valitettavasti ole oikea väri, se on oikeasti turkoosi. Mutta väri on aivan mahtava, parempi kuin osasin kuvitella.

JaaPa kirjoitti...

Upeaa <3

Mua harmittaa, kun ei ole aika riittänyt mihinkään käsitöihin :( Ei edes kehräämiseen. Ihanaa, että sulla on aikaa & innostusta. Ihastelen sitten joku kerta noita sun valmiita juttuja, kun omat ei etene.

Onko tuo ihana turkoosikin sieltä wollinchenilta?

Anonyymi kirjoitti...

UPEITA värejä! Joko tiedät, mitä näistä ihanuuksista laadit?

Kaisa
www.neuleharput.ajatukseni.net

kaisa kirjoitti...

Jaapa, mä teen kahdeksan tuntia töitä päivässä (nyt on kyllä monesti jäänyt seitsemään), mulla menee työmatkassa 20min yhteensä. Mulla ei ole perhettä. Mä en opiskele. Siinä aika monta syytä miten mä ehdin. Mä en oikeasti tee muuta kuin käsitöitä. Kyllä sullakin tulee vielä se aika, että on enemmän aikaa käsitöille! Ja ens talvena mullakin on vähemmän kun alan vähän opiskella. Ja turkoosi on Wollinchelta, näyttää lankana paremmalta kuin villana. Wild Thing on väri. Se on vielä ihanampaa kehrättävää kuin se oranssi.

kaisa kirjoitti...

Anonyymi-Kaisa, ehkä näistä tulee huiveja. Luulisin. Tai tulishan niistä rannekkeet tai miksi niitä nyt sanotaankaan. Pätkii ajatus.

JaaPa kirjoitti...

Joo, mutta tuo turkoosi oli upea jo villana <3

Joo, kyllähän sitä aikaa sitten aina jostain putkahtelee ja olen iloinen, että välistä ehtii tehdä edes vähäsen käsitöitä. Ja kohtahan tuota taas on syksy ja luennot, joilla kenties ehtii puikkoja heilutella, vaikkei siellä voikaan kehrätä :D

Nyt huvituttais ommella, kun se on hiukan nopeampaa. Jospa tässä joku vapaapäivä..

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää todella hyvälle!

Ajattelin vain ilmoitella olemassaolostani. Nimim. TSV-vaihtokaverisi.

kaisa kirjoitti...

Vaihtopari! Jännittävää!