torstai 1. toukokuuta 2008

Oma neuleblogi. Tästä se alkaa.

Olen jo pitkään harkinnut oman blogin perustamista. Noin puolitoista vuotta sitten löysin sattumalta blogit, ja siitä lähtien olen ollut aivan koukussa. Laitan tänne kuvia omista neuletöistä, ja mahdollisesti ompelutöistäkin, mutta pitkiä tekstejä täällä ei nähdä. Blogin perustin siksi, että haluan olla mukana blogistanian neuleyhteisössä.


Neulon lähes kaiken vapaa-ajan, mutta jostain syystä tuntuu, että valmista tulee vain harvakseltaan. Olen perfektionismiin taipuvainen, ja haluaisin, että jokainen työ olisi täydellinen. Monet neuletyöt ovat joutuneet kärsimään purkamisen mahdollisesti moneenkin kertaan. Uusia suunnitelmia tulee joka päivä, ja aloitetut työt eivät enää miellytäkään. Olen yrittänyt opetella ajatustapaa: ensi kerralla parempi.


En sano, että pidän blogia vain itselleni. Toivon, että täällä kävisi lukijoita!






6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa. Olen blogannut parisen vuotta, mutta oma neuleblogi - ja uudelleen vironnut neuleharrastus - ovat vasta muutaman kuukauden ikäisiä.

utukka kirjoitti...

Heips Kaisa! Olen nykyisin enemmänkin tilkuissa, mutta neuloskelen myös. Saan kovin vähän valmista. En ole ollenkaan perfektionisti. Tykkään saada uusia ideoita, ja silloin entinen näyttää tyhmältä ja saattaa saada halpamaisen kohtelun. Onnea uudelle blogillesi!

Inkeri kirjoitti...

Tervetuloa blogimaailmaan oman blogin kera.

Villapakka kirjoitti...

Tervetuloa mukaan :D
Neuleblogien kauniiseen maailmaan!

Bisou kirjoitti...

Hei, tervetuloa neulemaailmaan. Itsekin olen aika vihreä bloggaaja, mutta selailen silmät pyöreinä sitä, miten ihmeellisen luovia, mukavia. idearikkaita käsityöihmisiä Suomessa onkaan. Enpä ole tiennyt ennen sellaisesta..