lauantai 7. helmikuuta 2009

Ei täällä ole mitään valmistunutta. Tai on yksi tiskirätti, mutta siitä ei ole kuvaa. Ihastuin niin sen bambuisen käyttöön, että pitää tehdä vielä niitä lisää.

Mutta täällä on tehty tärkeitä hankintoja. Ensimmäinen hankinta oli kaukolaukaisin kameraan. Ja tässä ensimmäinen kuva. Ei mitenkään suunniteltu eikä aseteltu, kamera oli pöydällä ja osoitin läpyskää sillä. Ja sehän toimi!

Mulla on ollut aikaisemmin tällaisia silmukkamerkkejä. Tämä on se kaikkein huonoin, toiset ovat vähän parempia, mutta eivät mitenkään salonkikelpoisia.


Nyt mulla sitten on salonkikelpoisia silmukkamerkkejä. Lotalla oli blogissaan suuret myyjäiset ja kerrankin minä olin nopea ja ehdin saada ne, mitkä halusin. Ne on kauniit!


(Haluaisin kuvan olevan toisinpäin, mutta bloggeri haluaa näyttää sen näin.)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on just noita ei-salonkikelpoisia:(, vaan sinä olet saanut ostettua tosi kauniit!

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa, minä kävin siellä samassa paikassa shoppailemassa ja nyt minullakin on nättejä silmukkakmerkkejä :-)

Aikaisemmin minulla on oli yksi "oikea" silmukkamerkki ja muuten käytin langanpätkiä merkkeinä. On nämä vaan paljon parempia nämä oikeat.

kaisa kirjoitti...

Tuo kuvassa oleva on kyllä se kaikkein huonoin noista aikaisemmista merkeistä. Sähköhammasharjan merkkirenkaat on kyllä aika hyviä, niitä mulla on enimmäkseen käytössä. Tai sitten niitä langanpätkiä niin kuin Katrilla.