maanantai 9. helmikuuta 2009

Kaivelin postilaatikosta päivän postia ja kun sain sieltä saalista, vieressä leikkivät naapurin lapset huusivat isoon ääneen, että "Kaisa sai paketin!" Totta, paketti siellä oli. Sitten ne arvuuttelivat, mitähän siellä mahtaisi olla, olisko vaikka leluja.

Ei siellä leluja ollut. Tämän paketin oli lähettänyt Kaisa, ja se kyllä tosissaan piristi tätä pieleen mennyttä päivää. Tämä liittyy tähän kirjanlukuhaasteeseen, jonka hävisin ja jouduin lähettämään kaimalle lankaa. Mutta ei siihen kyllä liittynyt sitä, että kaima joutuu lähettämään minulle kirjan! Minä olen sen verran lapsellinen, että luen tiettyjä lasten- ja nuortenkirjoja säännöllisin välein, ja näitä en olekaan pitkään aikaan lukenut. Kiitos, kiitos! Niin, ja tuo suklaa, mulla on koko päivän ollut hirveä makean himo, mutta kun olen päättänyt etten osta suklaata. Onneksi ei tarvinutkaan.

4 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Hih, kiva jos tykkäsit. :) Olis ollut mukava jos olisit saanut tuon jo viikonlopuksi, mutta mun tekijänkappaleet (tai se, mitä niistä on jäljellä) ovat kotikotona, ja sain tuon kirjan vasta torstaina Lapualla käydessämme. Toisaalta - maanantaina sitä taitaa piristystä enemmän kaivata...

kaisa kirjoitti...

Kyllä näin oli parempi, aamusta alkaen ärsytti olla töissä. Kaikki meni niin pieleen kuin voi vaan menna. Kiitos.

Kristiina kirjoitti...

Täällähän on viimeaikoina valmistunut paljon kivoja neuleita. Kaunis tuo kummilapsen haalari, tykkään noista turkoosista sukista kans. Tuo pinkki neule vaikuttaa mielenkiintoiselta, mitä mahtaa olla tulossa?

kaisa kirjoitti...

Siitä pinkistä on tulossa siskontytölle, 3kk, mekko. Kohta valmis.